بایگانی نوشته‌ها


هر کدام از برند ها برای کدام کشور هستند؟

هر کدام از برند ها برای کدام کشور هستند؟

همه ما گاهی اوقات محصولاتی را ممکن است تهیه کرده باشیم که حتی ندانیم برای کدام کشور هستند در این وبلاگ با کشور سازنده تمام این برند ها آشنا می شویم.دونستن این مساله خیلی بهمون کمک می کنه که محصول اصل تهیه کنیم .

چطوری پوستمون نابود میشه؟

چطوری پوستمون نابود میشه؟

در سال های اخیر که اهمیت سلامت پوست و مو به صورت روز افزون افزایش یافته‌است و داشتن پوستی سالم و زیبا از هر آرایشی زیبا تر می باشد . گاهی اوقات با اینکه مراقبت سلامت پوستمان هستیم اما با توجه نکردن به کوچکترین نکات پوستمان رو به نابود شدن می رود . در نهایت اگر این نکات ساده و کوچک را رعایت کنیم می توانیم سلامت پوستی خود را تضمین کنیم .در ادامه با این نکات آشنا خواهیم شد ........

3تا از بهترین ماسک موهای خانگی

3تا از بهترین ماسک موهای خانگی

بسیاری از ما تا به حال بارها با مشکلاتی مانند ریزش مو سر و کار داشته ایم اما بهترین راهکار برای برطرف کردن این مشکلات موها چیست ؟ احتمال زیادبا ماسک های مختلف مو آشنایی داشته باشید اما اگر گاهی ماسک های آماده در دسترستان نبود می توانید با مواد گیاهی داخل منزلتان ، خودتان ماسک تولید کنید البته می توانید از ماسک مو های آماده و متناسب با تایپ موهای خودتان هم استفاده کنید.

درباره‌ی وبلاگ
باید بتونی با شناخت بهتراز پوست و موهات سلامتشون رو حفظ کنی ، رعایت ساده ترین نکات میتونه تاثیر عجیبی بر سلامت پوست و موها داشته باشه..موی من فقط یک عبارت ساده یا یک نشونی نیست موی من جاییه که تو میتونی هر چیزی رو که در رابطه با پوست و موهات میخوای رو ، داشته باشی! ...گاهی وقتا فقط یه نوشته یا یه متن سادست که میتونه نجاتت بده . پس با من همراه باش و رشته های نورانی مغزت رو اینجا برام بنویس. سادست .به وبلاگ موی من خوش اومدی:)
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...